Tuesday, May 15, 2012

olvasok...


...a sarga boritek olyan kover volt, hogy kilogott a levelbedobo nyilason, ami egyebkent nem keskeny.Ugralva tettem meg a hatralevo lepeseket, megjottek a konyvek!, amit rendeltem:))
Ha szenvedelyesen csinalunk kedvunkre valo dolgokat, pl fozes, olvasas, a blogolasrol nem is beszelve:)akkor elofordul olyan, hogy az egyik overpowering(elnyomja) a masikat..pl fozok, es barmennyire imadom, elvarazsol, de a konyv is izgat, mert az elso fel oldal mar el is vitt magaval, megszunt korulottem minden. A fustjelzes hoz vissza, amit nem az indianok kuldenek nekem, hanem a konyham , a kovetkezo blogbejegyzes lenne a fozooldalamra, de helyette el kell asnom a kukaba:)mert a konyv elvitt, felulmulta az elvarasom.
Mert igy ir
"Itt ulok , es a gondolataimra bizom, hogy vigyenek a vilag korul es az eletemen at, es megkiserlem ezt az utazast papirra rogziteni.
A szerelemrol akarok irni, emberekrol, magamrol, -a maganyrol- es a bennem elo norol.
Szeretnek egy talalkozasrol irni egy szigeten.Egy ferfirol, aki megvaltoztatta az eletem.
Pillanatokrol szeretnek irni, amelyeket ajandeknak tekintek-jo es rossz pillanatokrol."
Liv Ulmann : Valtozasok cimu konyvet olvasom

* a fenykepezom bedoglott, nem kapcsolodik a computerrel.Talan azert van , hogy olvassak rendesen, es ne egessem el az eteleket.Hat jo, akkor olvasok most...


Kedves Peter!
Ha olvasol, koszonom mar most, kincset ajanlottal,mar most tudom:)



**foto a netrol