Friday, May 4, 2012

érdekességek...


I WHISPERED, 'I am too young,'
And then, 'I am old enough';
Wherefore I threw a penny
To find out if I might love.
'Go and love, go and love, young man,
If the lady be young and fair.'
Ah, penny, brown penny, brown penny,
I am looped in the loops of her hair.
                                                      O love is the crooked thing,
                                                      There is nobody wise enough                                                                                                                                                                         To find out all that is in it,
For he would be thinking of love
Till the stars had run away
And the shadows eaten the moon.
Ah, penny, brown penny, brown penny,
One cannot begin it too soon.

William Butler Yeats


Ma bejelentette a penzugyminiszter a penny megsemmisiteset.Az eloallitasa sokkal tobbe kerul, mint amennyit er .
Amikor idekerultem, az elso ami megragadt bennem , uzletekben egy kis tal, benne penny, pennies.Emberek tettek bele,a jelmondat:give a penny, get a penny!
Fizeteskor, amikor oly sokszor,bosszantoan nem volt 1-2 cent a taskankban, onnan lehetett kivenni, vagy maskor bedobni.Kozos kasszakent mukodott.
Ma ennek vegervenyesen vege.

3napja keso ejjel jottunk haza, masnap reggel dorzsolom a szemem jol latok e, a kocsimnak hult helye volt.Elloptak.2 es fel ora mulva megtalaltak, de nekem csak delutan szoltak hova menjek.Amikor odaerkeztem mar rajta volt egy buntetes, mert "rossz helyen parkol", az ellopott kocsim:)
Az intezkedo rendor azt firtatta nyitva hagytam e az ajtom, mert nincs feltoresi nyom, es ha igen meg kell buntessen 300 dollarra:)Vegul kiegyeztunk abban, a kocsi private property-n parkolt, igy a buntetese nem jogos.Meg mindig visszakanyarodom idonkent oda, abba a pillanatba, amikor a mas altal ellopott kocsim ellenere bunosnek kellett erezni magam..a tolvaj meg valahol a hasat fogva nevet, rajtam.Ilyen vilagban elunk, amikor kiforgatjak a cselekmenyt,nem az  bunos, aki elkovet, az , aki gyakorlatilag hozzasegiti,mert a tolvaj igy kenytelen ellopni, nem tehet mast.

A kakkukos orank a masik hazzal egyidos, egyszer a macska kitepte a madarat, mert elonek kepzelte:)megis utana is megmaradt a kakukkolas.B.elnevezte ghostkakukknak.Ebben
a hazban hiaba kapott helyet , nema maradt , egeszen ma estig.Talan eddig tartott a ghostnak , amig rajott el kell hagyni a masik hazat.Bekoltozott o is:)

B.holnap buliba megy, egy kozeli kisvaros ettermebe mennek, egyik baratja szulinapja.
Az etteremben maganak kell fizetni a vacsoraert , mindenkinek.
Ezen mar nem is csodalkoztam, csak nevettem sokaig:)

penny vers en forditasom:



Suttogtam, "tul fiatal vagyok"
Es akkor,"eleg oreg vagyok"
Azert dobtam egy fillert
Annak kiderítésére, hogy én is szeretem.
"Menj, és szeretnek, menj és szeress, fiatalember,
Ha a hölgy fiatal és szép. "
Ah, Penny, barna Penny, barna Penny.
Én vagyok a vegtelen hajanak hurkaban.
Ó, a szeretet  görbe dolog,
Senki nincs eleg bolcs,
Ha szeretné megtudni mindazt, ami benne van,
Mert ő is a szerelemre gondolt,
Amíg a csillagok megszöktek,
E az arnyak megettek a Holdat.
Ah, Penny,barna Penny,barna Penny
Nem lehet tul koran kezdeni.