Tuesday, February 7, 2012

a hónap kérdése...


Hogyan koszontod a csaladod es barataid talalkozaskor?

...ma repuloteren jartam, este keson kepzeletben egy masikon is.A gyakorlott utazo, es a megfigyelo latja az udvozlesek kozotti kulonbseget.Mashogy olel, aki bucsuzik, es egeszen mashogy aki erkezik.Bucsuzaskor olyan nehezen kibontakozo, el nem engedni akaro csungest latunk.Az erkezos oleles hatarozott, eros,  gyors, beszedbe fordulo.
Soha nem tudtam jol kezelni a bucsuzast sem es kesobb az erkezest sem.Majd raszoktam az egyedul indulasra, magam kivinni kocsival, es egyedul megerkezesre.
Mielott depisse valna az irasom, szerencsere talaltam egy jopofa rajzot a tokeletes ajandekrol, az olelesrol.Csaladomban az oleles -puszilas  a szokas?hagyomany?nem tudom hogy nevezzem.
En olelos vagyok, indulas es erkezestol fuggetlenul, es ha olyan puszilos , de tudok nagyon tavolsagtarto is lenni, egy egyszeru kezfogassal...


Kivancsian olvasnam, ki hogyan udvozli baratait, csaladtagjait?:)vannak e mas koszontesi formak, egeszen sajatosak?:)




** A tokeletes ajandek:Oleles
Feszultsegoldo, keringes javito, csokkenti a stresszt, nem szennyezo, segiti az onbizalmat, a jot segiti, nem keriul penzbe, nem kell hozza elem, taxmentes, hangtalan mutatvany, teljesen  egyeni, es teljesen visszavalthato:)