Thursday, November 24, 2011

levelek...



Az elmult nehany hetben nagyon kedves leveleket kaptam, ma is kettot.Koszonom itt is!:)
Eppen azon abrandoztam, hogy vajon kinek mit jelent a karacsony, mi az igazi mondandoja.
Nekem pl egy ilyen level is az, es az sem baj, ha nem Decemberben kapom.
Itt van olyan szokas is, hogy a kepeslapokkal diszitenek fenyot, vagy az ajtokeret kore vannak tuzve az unnep ideje alatt.
En a nemreg kapott kis leveleimet fogom kinyomtatni, es becsomagolva a fara teszem:)ezt most gondoltam ki iras kozben.

Ami bant, hogy ketszer jartam a postan, mert az elso harom fo nyertesek meg mindig nem kaptak meg a csomagokat.Itt azt mondjak elment, kiment, nem tudnak tobbet mondani.
Ha ajanlottan adtam volna fol, akkor lenne kodja, amit tudnanak kovetni.
Nagyon bant, mert szep ajandekok es nagyon nagy szeretettel kuldtem.Mar azon gondolkozom, hogy valamivel helyettesitem, mert igy nem erzem jol magam.A jovohet vegeig varok, es ha kozben az is befut, csak nagyobb orom lesz.Ketto, illetve hat csomag megsem tunhet el.