Thursday, September 15, 2011

szeszély...


A No, vagy egy No nem attol sikeres, ha sikere van a ferfiaknal, mondjuk megfordulnak utana, a No akkor sikeres, ha sikere van annal az egynel, akit O maga valaszt ki .

A szeszely egy olyan gyujto fogalom, amit a ferfiak akkor alkalmaznak, amikor nem tudnak vagy nem akarnak tudni a noi reakcio magyarazatarol.

Kozel hozzank van egy park, tegnap leparkoltam a kocsim , kiszalltam es hazasetaltam.Az ember hogy meglepodik gyalogosan mennyi mindent latni.Itthon is meglepodtek, es elinteztek, hogy szeszelybol csinaltam.A ferjemnek kellett haza hozni a kocsim.
Ez az en ugymond szeszelyem teljesen logikus kovetkezmenye volt a karacsonyfa majdnem kiselejtezesenek.


Konkluzio:a nok nem szeszelyesek, ellenkezoleg, mindig logikusak, es aszerint cselekszenek, talan az idorendben van nemi elcsuszas, es ugyebar a ferfiak eles latasa, eleg sokszor homalyos:)de nem bantom oket, mentsegul magyarazatot is kerestem ezzel az illusztracioval.