Thursday, May 3, 2012

19 indok, hogy nőnek lenni jó...



Amikor a hajo sullyed a nok es gyerekek menekulnek elsokent.

Egy no tud ugy beszelni egy ferfival, hogy kozben nem kepzeli el ruha nelkul.

A no ha megcsalja a parjat, mindenki sajnalni fogja, hogy biztosan erzelmileg elhanyagolt volt.
A no kepes legalabb ketflelet-tobbet csinalni egyidoben.
A nok tovabb elnek, mint a ferfiak.

Ha egy no ket hetre indok nelkul eltunik, a baratai eszreveszik.

A nok hamarabb ernek, mint a ferfiak, nemelyik ferfi soha.

A nok teljesen fel tudnak merni egy ferfit a cipoje alapjan.

A nok valoban tudjak, hogy a meret igenis szamit.

A nok 5 percnel tovabb is kepesek meglenni anelkul, hogy szexre vagy focira gondolnanak.
Egy no sirassal meguszhatja a gyorshajtas buntetest.

Egy no kepes ugy gratulalni egy kolleganak, hogy nem markolja meg a hatsofelet.

A nonek nem kell aggodni amiatt, hogy valami fontos a zipzarba csipodik.
Egy no mondhat butasagot, a ferfiaknak aranyosnak tunik.

A nok kepesek elismerni ha hibaztak.

A nok tudjak ki a gyerekuk DNA vizsgalat nelkul is.

A nok pontosan tudjak melyik gombot kell nyomni ahhoz, hogy megkapjak amit akarnak.
Igenis van olyan idoszak, amikor a csoki segit csak a noknek.

A noknek egy is eleg ahhoz, amibol a ferfiaknak milliora van szukseg, hogy egy befuto legyen.:)



* Nonap kozelen korulneztem szoban, eloben, es olvasgatva is miert jo nonek lenni..nehanyat lefirkaltam ide:)

Szep vasarnapot kivanva ezzel!

15 comments:

  1. Már többször eszembe jutott (leginkább akkor amikor ki-se látszom a rengeteg házimunkából) hogy milyen jó férfinak lenni...
    Legközelebb, ezek a gondolatok járnak majd a fejembe!
    :D

    ReplyDelete
  2. Na jó, a közelgő nőnap alkalmából most nem bocsátkozom vitába... ;)

    ReplyDelete
  3. Akkor csak azt nem értem a fiam miért mondja mindig, hogy de jó, hogy nem születtem nőnek. Na jó tudom, mert én is férfi vagyok. Tudnék legalább ugyanennyi, de lehet, hogy több érvet is összeszedni a szerencsés kromoszóma variációmnak, de csatlakozom Jóska Barátom álláspontjához, és inkább kussolok. De azért egyet elmondok, azért is jó, mert így szerethetjük a nőket.

    ReplyDelete
  4. Ez nagyon tetszik! Megmosolyogtat.Jol indul a napom,koszonom.
    Szep napot kivanok Neked is,
    Eniko

    ReplyDelete
  5. Igen, persze, hogyne!
    Ágnes már megint kezdi a szívatást, reggel korán!
    Mert ugye nőnap van, vagy lesz, vagy valami ilyesmi, és szép nap is! Ja! Az ezután lesz! Főleg akkor, ha ilyeneket olvasgatok bemelegítőnek. Vidám Vasárnap lesz! Az!
    Én azért őszintén bevallom, hogy engem egyetlen, úgynevezett indok sem győzőt meg arról, hogy érdemes lenne nekem nőnek lenni! Becsület szavamra mondom!

    ReplyDelete
  6. Ágnes, köszi a ma reggeli első mosolyokat.:)

    Joe bácsi, Apa54, Karesz! Isten őrizz, hogy kedvetek támadjon nőnek lenni! Mi lenne velünk férfiak nélkül??? :)

    ReplyDelete
  7. Magdaléna, fogadd őszinte hódolatomat! Hidd el, Ágnes fullánkja után, ez a fajta nőiesség most nagyon ránk fért! :-)))

    ReplyDelete
  8. Sziasztok!Lanyok, es FIUK:)

    +1 Nonek lenni azert is jo, mert ez a szemtelen beiras ferfiak nelkul fabatkat sem erne, letre sem jott volna, es betudjak annak, hogy Nonap kozeleg:)Igazi FERFIAK!

    Orulok, hogy mosolyt csaltam, termeszetesen jatek volt, ahogy a cimkeben ott van:)

    Szep napot kivanok, mosolygosat!:)

    ReplyDelete
  9. Kedves Ágnes ! Nagyon tetszett a bejegyzésed:)) Úgy látom , olvasom a közelgő nőnap miatt kíméletet kaptunk a férfiaktól:)))

    Jót mosolyogtam és természetesen a megjegyzéseken is:))

    ReplyDelete
  10. Ágnes, Magdaléna emiatt a nőiesség miatt pedig jó férfinak lenni! Maradunk is azok... :)

    ReplyDelete
  11. Aniko! orulok, hogy mosollyal jarhattam hozza a napodhoz:)

    Joe!Igy kerek az egesz:)Mindenki maradjon, ahol van, jatszani meg neha jo, ha mar kesik a tavasz.:)

    ReplyDelete
  12. Joe bácsi, Apa54, Karesz!

    Csak gondoljatok bele +1
    -szőke nőnek?
    :D

    ReplyDelete
  13. Monika:))

    Megegyszer koszonom a mai kommenteket, jokat derultem en is:)
    Bizom benne, hogy Ti is es inkabb jatekosnak vettetek, mint sertonek, mert csupan annak szantam:)

    Szep hetfot kivanok!

    ReplyDelete
  14. Ágnes és a többiek!:-))) Csak eljutottam már én is megint ide, úgy hogy egy kis életjelet is hagyok magamról.:-)))Nagyon jókat mosolyogtam én is a bejegyzésen...és csak annyit tudok még ideírni: Mi a párommal mindig megvigasztaljuk egymást: Minden férfi és minden nő egyforma. Tehát nem cserélünk.:*-))))
    Puszi!
    Csilla
    Ui.: Verőfényes napsütéses idő van itthon! Öröm kimenni az utcára!

    ReplyDelete
  15. Szia Csilla:)

    Orulok, hogy jelet adtal, en is szoktam benezni hozzad, ha jelet nem is hagyok mindig:)

    Igazat adok nektek, mindneki maradjon ugy, ahogys zuletett:)

    A nap itt is sut, de havas, jeges, fagyos ido van, viszont a szivemben orok nyar:D

    puszillak Csilla!

    ReplyDelete