Saturday, December 18, 2010

elengedlek, mert szeretlek...


Scarlett Johansson 2 ev hazassag utan bejelentette valasat, de nem haraggal valnak el, irja a cikk, meg mindig nagyon szeretik egymast. Gondolom itt jon az a mondat, hogy elengedlek , mert szeretlek, jobb ha elvalunk , mint megutaljuk egymast maszlag, ami teljesen erthetetlen, logikatlan minden esetben , amikor hallom. Nem ertem, ha valaki szereti egyik a masikat, hazasok, akkor miert a valast valasztjak, egyaltalan miert hazasodtak?Persze tudom, hogy napjainkban ok nem kirivoak, sot a 2 ev nem is olyan rovid ebben a felgyorsult vilagban, ismerek olyat, akinek 13 honap alatt ket hazassaga volt, es ebben benne volt az elvalas az elsotol, megismerkedes, hazassagkotes a masodikkal, csupa , meggondolt felnott ember tesz ilyet.Megis ami a legjobban kiakaszt mindahanyszor olvasom, vagy hallom, hogy elengedem, mert szeretem.Na most ha hazassagban elnek, akkor nem dolgozni kene ezzel a szeretlekkel?Eljunk, tartsunk olyat magunk mellett akit nem szeretunk?Ezt sugallja, bar lehet csak nekem.Ne lennek ennyire logikus, neha nem bannam.
Scarlett kamasz lanyt jatszott az Amerikai rapszodia cimu filmben, egy magyar hazaspar Amerikaba menekuleserol szol, O alakitja a kislanyt, aki csak evekkel kesobb csatlakozik a csaladhoz.O alakitja a lazado kamaszt, aki keresi az identitasat, mert Amerikaban valahogy nem leli, lehuzza a mult, a kicsi gyerek evek emlekei.
Nagyon tudtam azonosulni, nagyon megkedveltem akkor, mint szinesznot is.

Nem szeretem a szineszek maganeletet, nem jo, hogy ilyen reszletessegeben talaljak.Osszetorik a kepet bennem, amit szineszkent epitenek fel, neha egyetlen szoval, egyetlen dontessel. Soha tobbet nem olvasok elengedlek, mert szeretlek cikket..duhit, mert nincs ertelme, es elengedem a szineszt egy ket ilyen ostoba maganeleti dontese miatt.Persze ilyen mondattal en sem vagyok logikus teljesen:)