Wednesday, May 12, 2010

Öngyilkos gondolatok.../2

A hozzaszolasoknal egyszeruen nem enged a rendszer valaszolni, megprobalom itt.

Kedves Z!

Nagyjabol egyetertek azzal, amit irsz.
Nem partolom es nem itelem el az ongyilkosokat, egyszeruen foglalkoztat, mert eleg sok, egyre tobb ahhoz, hogy joerzesu ember erzeketlenul atlepjen a hullakon.

A tarsadalmi rendszer adott, a modellek, az elvarasok adottak.A megfelelesi kenyszert nem csupan temagad, ezt az elvaras generalja, mert egyszeruen meg kell felelj.
Kell lakcim, telefon, net, kocsi.Ha errol lemondasz, egy het utan olyan apolatlan utcalako leszel, hogy az is undorodni fog toled, aki odataszitott.
Ugy szakadsz le a civilizaciorol, mint a vilaghalorol.

mas:a filmet lattam, de Brad Pitt nincs a szivemcsucskeben, es ha sok lany utalni is fog ezert de Mel Gibson sincs:)

Koszonom a hozzaszolasod.

Kedves LARION!

A csaladfoknek napjainkban nem egyszeru a helyzete, es ezert is elkeserito, mert amikor van egy csalad es idokozben nem ember es csaladcentrikus dontesek szuletnek , akkor mit csinalsz?A gyereket nem tudod lenyelni, a csaladot vinned kell.Neha ahhoz hasonlitom sok ferfi, apa feladatat napjainkban, mint egy futo verseny, ahol van 5 kor, es az erot az utolso korre tartogatja a jo atleta.Az apaknak napjainkban allandoan sprintelni kell, es ez a tulhajszolt, felfokozott allapot hozhat nem esszeru donteseket.
Senkinek nem egyszeru.
Neked is koszonom, szeretem a szempontjaidat.

Kedves Bera!

Nagyjabol megvalaszoltam a Te hozzaszolasod is, amit szinten koszonok.
Jomagam is azt az osztalyt kepviselem, amit Te, es hasonloan indultam.Nem valtoztatott meg az elet, es nem fogom azt irni, azert latod igy, mert fiatal vagy.Nem fogsz valtozni.Az anyagiassag eleg koran jelentkezik emberekben, akik csak attol tudjak fuggove tenni letezesuket.
Az elet ertelmet szamomra sem a haz szobainak szama, vagy a kutyafajta hatarozza meg.
Billt azert irtam le igy, ilyen szogbol kozelitve, mert ami erdekes, hogy altalaban jomodban levo emberek tobbsege az , aki igy valaszt kiutat.
A szerelmet heroin fogyasztashoz hasonlitotta valaki, olvastam.Ha szakitanak valakivel, az agyban a kemia meg dolgozik, es ezert van az, hogy meg hetek mulva is megbocsajtana e s visszamenne, mert a drogrol is hasonloan lehet leszokni, vagyis pokoli nehezen(ha egyaltalan lehet).Arra is gondoltam a jomodu emberek is hasonloan vannak stimulalva es egyszeruen nem tudjak mar elkepzelni, hogy mashogy eljenek.De vegulis en sem tudom a valaszokat, csak erdeklodom az irant , ami korulottem tortenik.Es nem elegit ki, ha en meg eppen rendben vagyok, de a masikkal hasonlo adodik, ez engem nem vigasztal, mert korabban is irtam mar, az elet orome banata csak megosztva jo, baratokkal, csaladdal.
Gyerekvallalasba, orokbe fogadasba most nem megyek bele, mert ahogy olvastam Nalad, en is szeretek kivesezni mindent.Az egy eleg osszetett,hogy itt ket harom mondatban leirnam, mert lattam ellenpeldakat pl az orokbefogadas negativ oldalarol.


Az ember keres oromoket, egy ideig oraig be is csapja magat, es barmennyire is fontosak a reszletek, a nagy kep folott nem tudunk elmenni .A nap vegen vagy eppen az elejen a kepet latod es kepztelen vagy elveszni egy egy reszletben, megha idoleges megoldas is lenne.
Talan ettol vagyunk emberek.


Megegyszer kulon kosoznok minden hozzaszolast, jo latni, hogy sokunkat fogalalkoztat, jo egy kicsit belelatni egymas fejebe.