Monday, October 12, 2009

Hálás-Születésnap


Miert van az, hogy ha ki nem mondva is, de titokban annyira varjuk a szuletesnapunkat?talan azert, hogy eggyel tobb csalodast tudhassunk magunk mogott?nem irtam kellemes vagy kellemetlen csalodas, mert barmelyik elofordulhat.Pontosan ugyanannyi az eselye mindket elmenynek.Nekem sokszor volt mar nem vidaman sikerult szuletesnapom, csudamod el tudtam keseredni arra a nehany orara, mert csak azon a napon vagyok hatasa alatt.Ha valaki utolag koszont(persze csak olyan, aki ismer es tudnia illik a datumot)az meg sokkal rosszabb, mintha teljesen elfelejtene. Ilyen rossz napokra talaltam ki B. -t utanozva, aki 6 evesen elem allt es kozolte..-arra gondoltam anya, mi tortenik ha valami miatt nem tud jonni a Telapo, szerintem menjunk el vegyunk valami pot-ajandekot-javasolta teljesen komolyan.Igy nem tud elromlani az unnepem..-tette hozza. -Milyen jo otlet-csaptam a homlokomra(es valoban igy is gondoltam)kesobb ezt masoltam at szuletesnapra , magamnak.Elore keszulok, kinezek magamnak valamit, valami szepet, valami finomat, amit egyebkent nem vennek meg, sovarogva nezegetem hetekig, hogy az milyen jo lenne, milyen lenne ha kitalalna. Megveszem, elkeszitem, szepen csomagolva, eppen ugy, ahogy en adnam masnak, es lapul valahol, varva arra, hogy foszereplo legyen egy nem vidaman sikerult Szuletesnapon.Nem csak uzletben vett ajandek lehet ilyen, lehet egy egy emlekunk is, amit ha ujra elunk, magunkban, uj csomagolast is kap egyben.Ilyenkor mindig nagyon szepen feloltozok, meg akkor is ha egyedul kell eltoltenem a napot, mert ha en nem tisztelem magam, mastol miert is esne bantoan. Tegnap egy nagyon szep Szuletesnap volt, meg a husveti lilly is ujranyilt, es eppen erre a napra, amit tavasszal ultettem ki.Ereztem azt a torodest, amit masok erezhetnek tolem.Fokozta mindezt a Halaadas, ami eppen egy nappal kovetkezett, vagyis ma, mintha azert is halasak lehetnenk, hogy megszulettem:)(ego, nem kicsi:) Koszonom mindenkinek, akinek eszebe jutottam,Hajnim Neked itt is kulon:) Kepzeletben meghivok mindenkit ehhez az asztalhoz, amit nem keves szeretettel keszitettem. Jo etvagyat!